Veelgestelde vragen

Waarom kan ik mijn bestelling of een artikel niet retour aanmelden?

Heb je je bestelling geplaatst voor 15-10-2024? Dan kan je inderdaad je retour niet aanmelden. In het pakket zit een retourbon en retoursticker waarmee je het pakket retour kan sturen. Mocht je de retoursticker niet hebben ontvangen? Neem dan contact op met onze Customer Service.


Heb je je bestelling geplaatst na 14-10-2024? Dan is het aanmelden van je bestelling alleen mogelijk binnen 14 dagen na levering van de bestelling.

Gepersonaliseerde artikelen kan je niet aanmelden als retour omdat deze artikelen speciaal voor jou zijn gepersonaliseerd en hierdoor zijn deze uitgesloten van het herroepingsrecht.

Tot slot, is het op dit moment slechts één keer mogelijk om je bestelling als retour aan te melden. Heb je te veel, te weinig of de verkeerde artikelen uit je bestelling retour gemeld?

Retourneer de bestelling dan middels de retourbon van de eerste aanmelding van desbetreffende bestelling.

Is retourneren gratis?

Nee, retourneren is niet gratis. Wij rekenen 1,95 retourkosten voor het retourlabel. Wanneer je de retour online aanmeld, ontvang je van ons een QR code waarmee je kan retourneren via DHL. De kosten van 1,95 worden ingehouden op de terugbetaling.

Op eigen kosten retourneren is ook mogelijk. Wij vragen je dan om de retour alsnog aan te melden, zodat je de juiste gegevens toevoegt aan de retourzending. Zonder die gegevens kan de retourverwerking langer duren en is het niet bij ons bekend wie de afzender van het pakket is.

Het is mogelijk om het retourlabel te gebruiken om meerdere bestellingen op jouw naam te retourneren. Wij vragen je dan wel om alle bestellingen retour aan te melden en de bestelnummers en de retourbonnen in het pakket toe te voegen.

Kan ik mijn artikel ruilen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om je bestelde artikelen om te ruilen. Je kan in dit geval een nieuwe bestelling plaatsen met het juiste artikel en het verkeerde artikel retourneren. Na ontvangst en verwerking van je retourzending, wordt het aankoopbedrag teruggeboekt naar de betaalmethode waarmee je de bestelling hebt betaald.

Heb je de bestelling die je wilt omruilen betaald met giftcards? Neem dan contact op met onze customer service.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Je ontvangt van ons een bevestiging wanneer wij je retourzending hebben verwerkt. De terugbetaling is dan in werking gesteld en zal binnen één week terug zichtbaar moeten zijn op de betaalmethode die je hebt gebruikt bij je bestelling.

Ik heb een typfout gemaakt in mijn mailadres tijdens het bestellen, wat nu?

Meld je bestelling aan in de retourportaal middels het verkeerde mailadres. In de retourportaal kan je alle stappen zien om te retourneren. Wij verwachten dat uiterlijk drie weken na afgifte bij het pakketpunt, het geld terug zichtbaar is op de betaalwijze waarmee je hebt betaald.

Lees ons retourbeleid